گیم ایران

گیم و بازی کامپیوتر و موبایل ( بازی جاوا و بازی سیمبین )

گیم ایران

گیم و بازی کامپیوتر و موبایل ( بازی جاوا و بازی سیمبین )

بازی جذاب فروشگاه کیک (Portable Cake Shop 2 v1.0)

بازی جذاب فروشگاه کیک
Portable Cake Shop 2 v1.0



نسخه پرتابل بازی فروشگاه کیک که می تونه شما را حسابی سرگرم کنه (نسخه2).

ویژگیهای مورد نیاز سیستم:
· OS: Windows XP/Vista
· CPU: 1.0 GHz
· RAM: 256 MB
· DirectX: 7.0
· Hard Drive: 206 MB


لینک دانلود (حجم فایل حدود 45 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشند. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا کلیک کنید

یک بازی ماشین سواری کم حجم و بسیار جذاب (Nitro Racers Portable)

Nitro Racers Portable
یک بازی ماشین سواری کم حجم و بسیار جذاب



اگر دنبال یک بازی ماشین سواری کم حجم و جذاب می گردید که پرتابل هم باشه تا بتونید همه جا براحتی و بدون نصبر بازی کنید،  Nitro Racers Portable بهترین گزینه است!
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 45 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشند. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا کلیک کنید

بازی سرگرم کننده و کاملاً فارسی و رایگان Snake برای کامپیوتر

بازی سرگرم کننده و کاملاً فارسی و رایگان Snake



 این بازی سرگرم کننده کاملا فارسی و رایگان بوده و شما می‌توانید هم‌اکنون آن را دانلود نمائید. قابلیت جالب این برنامه، ثبت نتایج بازی در سایت بوده و شما می‌توانید پس از اتمام بازی، امتیاز خود را به صورت آنلاین و به نام خود ثبت نمائید.
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 42 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

سایت سازنده: www.snake.irank.ir

آغاز به کار مجدد

من یه مدتی بود که نبودم و نمی تونستم وبلاگ رو آپدیت کنم ولی حالا اومدم.

چون نبودم نمی تونستم لینک هایی که از کار افتادن رو عوض کنم و ظاهرا" انگار بعضی دوستان دو تا پارت از pes2008 رو دانلود کردن و بعد دیدن بقیش نمیشه و خرابه کلی با من لطافت به خرج دادند و بله دیگه ...

خلاصه من از همه دوستانی که توی نبود من با لینک ها به مشکل بر خوردند معضرت می خوام و قول می دم ظرف چند روز همه چیز رو درست کنم.